Το πρόγραμμα περιλαμβάνει την ανάλυση των παγκόσμιων αγορών, των καταναλωτών και του περιβάλλοντος τους, και τη διοικητική μάρκετινγκ που είναι αναγκαία για την ουσιαστική ανταπόκριση της επιχείρησης στις διαρκώς μεταβαλλόμενες αγορές του εξωτερικού. Επίσης, θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν δεξιότητες στην ανάλυση των οικονομικών και μη οικονομικών παραγόντων για τον προσδιορισμό και την αξιολόγηση ευκαιριών στις αγορές του εξωτερικού, να εξοικειωθούν με τις διαφορετικές προσεγγίσεις στην ανάλυση των διεθνών αγορών, αναπτύξουν δεξιότητες για τη διαμόρφωση του προϊόντος, της τιμής, της διανομής και στρατηγικών προβολής στο πλαίσιο της επιχείρησης που στοχεύει και εκτός εγχώριας αγοράς και να αναπτύξουν δεξιότητες για το σχεδιασμό διεθνούς και εξαγωγικού προγράμματος μάρκετινγκ.
Το σεμινάριο απευθύνεται
-σε όλα τα στελέχη Marketing,
-Ελ. Επαγγελματίες καθώς και
-σε φοιτητές που θέλουν να διευρύνουν τις γνώσεις τους.