Θα αναπτυχθούν οι 50 βασικές έννοιες του Management και επιπλέον θα δοθεί έμφαση στις αποτελεσματικές θεωρίες Marketing, όπως τηνØ
Αρχή του 80:20
Της Στρατηγικής
Της Καινοτομίας
Τι σημαίνουν οι όροι ‘’Στρατηγική Γαλάζιου Ωκεανού’’, ‘’Μακριά ουρά’’ και ‘’Δίκτυο 2:0’’.
Εισηγητής: Γεράσιμος Τζαμαρέλος
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην Ψυχολογία του Καταναλωτή. Επιπλέον, έχει εξειδίκευση στην Συμπεριφορά Καταναλωτή, στο Digital Branding και στον τομέα του Personalization Fields in Digital Campaigns. Είναι έμπειρος και εγκεκριμένος καθηγητής επιχειρηματικών σεμιναρίων Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων και Δημόσιων Οργανισμών, με εξειδίκευση σε θέματα Digital Marketing και Επιχειρηματικότητας.
Με βάση την νέα ΚΥΑ, το Υγειονομικό Πρωτόκολλο Λειτουργίας του INNOVATHENS ακολου