Ένας νέος επιχειρηματίας στο ecommerce θα κληθεί να αντιμετωπίσει πολλές προκλήσεις προκλήσεις, από την εύρεση & επιλογή προμηθευτών μέχρι και την προώθηση της επιχείρησης του σε δυνητικούς πελάτες.
Είναι σημαντικό να αντιληφτούμε πως ο Digital Καταναλωτής συμπεριφέρεται τελείως διαφορετικά από τον Physical καταναλωτή και τις ιδιαιτερότητες μιας online επιχείρησης από ένα παραδοσιακό φυσικό κατάστημα.
Στόχος του Σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να ανακαλύψουν τους κινδύνους, τις προκλήσεις αλλά και τις ευκαιρίες που δίνει το Ecommerce, καθώς και να τον βοηθήσει να πάρει καθορίστηκες αποφάσεις στα πρώτα του βήματα.
Πιο συγκεκριμένα θα μάθει:
- Πως μπορεί να βρει προμηθευτές στον κλάδο που θέλει να δραστηριοποιηθεί;
- Η σημασία του eshop. Σε τι πλατφόρμα να το κατασκευάσει(πως μπορεί να το κατασκευάσει σχεδόν δωρεάν);
- Digital Marketing & μέθοδοι προώθησης: Πως μπορεί να προωθήσει το eshop του τους πρώτους μήνες;
- Ποιοι παράγοντες καθορίζουν την επιτυχία στο Ecommerce?
Εισηγητής: Δημήτρης Ανδρεαδάκης
Ο Δημήτρης Ανδρεαδάκης είναι e-Business Developer και Σύμβουλος Ηλεκτρονικού Επιχειρείν. Εργάζεται σε γνωστό Digital Marketing Agency & Ecommerce Solution ως Business Developer Manager με γνωστικό αντικείμενο Digital Marketing, Ecommerce και το Business Strategy. Από μικρή ηλικία δραστηριοποιήθηκε με την καινοτομία και την νεοφυή επιχειρηματικότητα όπου και ίδρυσε την δική του Startup σε ηλικία μόλις 22 ετών.