Όπως κάθε επιχείρηση έτσι και το eshop πρέπει να φροντίζει για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών του, σε όλα τα στάδια του Customer Journey.
Πριν την αγορά, κατά την διάρκεια, καθώς και μετά την αγορά. Και μέσα από εκεί επιτυγχάνεται το Loyalty τον πελατών σας και μέσα απο εκεί το Retention Marketing.
Στόχος του Σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να ανακαλύψουν και να εφαρμόσουν το καλύτερο δυνατό Customer Experience, στην δική τους online επιχείρηση ξεχωρίζοντας από τον ανταγωνισμό και κερδίζοντας πιστούς πελάτες.
Πιο συγκεκριμένα:
- Θα μάθετε για το Customer Journey
- Θα μιλήσουμε για το φαινόμενο »Τιμή»
- Θα μάθουμε τους βασικούς κανόνες UX
- Communication Management & Crisis Management (πως θα απαντάμε στα κακά σχόλια)
- Retention Marketing
Εισηγητής: Δημήτρης Ανδρεαδάκης
Ο Δημήτρης Ανδρεαδάκης είναι e-Business Developer και Σύμβουλος Ηλεκτρονικού Επιχειρείν. Εργάζεται σε γνωστό Digital Marketing Agency & Ecommerce Solution ως Business Developer Manager με γνωστικό αντικείμενο Digital Marketing, Ecommerce και το Business Strategy. Από μικρή ηλικία δραστηριοποιήθηκε με την καινοτομία και την νεοφυή επιχειρηματικότητα όπου και ίδρυσε την δική του Startup σε ηλικία μόλις 22 ετών.